عکس های بازی Gran Turismo 7 روی PS5

عکس های بازی Gran Turismo 7 روی PS5

عکس های بازی Gran Turismo 7 روی PS5

چندی پیش و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو پولیفونی دیجیتال همانطور که انتظارش هم می‌رفت، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های گرن توریسمو یعنی Gran Turismo 7 را معرفی کرد.

با معرفی بازی گرن توریسمو ۷ برای پلی‌ استیشن ۵، به‌نظر می‌رسد پولی‌فونی دیجیتال حرکت خود را در این مسیر آغاز کرده و قرار است اثری بزرگ را شاهد باشیم که هم به گذشته‌ی گرن توریسمو و بخش‌های تک‌نفره‌ی عظیم آن وفادار است و هم حال و هوای فعلی آن، یعنی بخش چندنفره‌ی باکیفیت، و البته باید صبر کرد و دید که ویژگی‌های جدید این بازی یا همان «آینده‌ی گرن توریسمو» به چه شکل خواهد بود.

تریلر گرن توریسمو ۷ از سه بخش تشکیل شده است. نیمه‌ی ابتدایی آن حالتی سینمایی‌تر دارد و درکنار نمایش بخشی از یک مسابقه‌ی مهیج به‌شکل ریپلی، تصاویری با کیفیت از کاکپیت تعدادی از ماشین‌ها و همین‌طور نمای خارجی آن‌ها نشان می‌دهد و سری هم به محل تعمیر و تیونینگ ماشین‌ها می‌زند. این بخش که با عبارت «برای نسل بعد آماده شوید» آغاز می‌شود، پیستی کوهستانی و پُر درخت را هم نشان می‌دهد که برای طرفداران قدیمی گرن توریسمو حسی نوستالژیک به‌همراه دارد و آن‌را از سال ۱۹۹۷ می‌شناسند، یعنی Trial Mountain.

در ادامه میتوانید عکس های منتشر شده این بازی برای پلی استیشن ۵ را مشاهده کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.