محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima

محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima

محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima

 

آب های آرامش بخش آبشارهای بهاری بهترین مکان ها برای تامل و دستیابی به آرامش هستند. از این رو در آبشارهای بهاری بازی Ghost of Tsushima نیز برای ارتقای سلامت شما بسیار مفید و سودمند است.

در اطراف جزیره به طور پراکنده ۱۸ آبشار بهاری وجود دارد که هر کدام از آن ها التماستان می‌کند که تنی به آب بزنید. شما با بازدید از هر آبشار بینش کمی نسبت به شخصیت جین ساکای پیدا خواهید کرد. فردی که سنگینی دنیا را تحمل می‌کند و به وضعیت حال حاضر خود می‌اندیشد، البته این امر باعث ارتقای سلامتیتان نمی‌شود.

شما می‌توانید مکان آبشارهای بهاری را در ۳ Act در بازی به دست آورید. همچنین شما در قسمت بالای گیم پلی بازی پاداش ایی نیز کسب خواهید کرد که ما به شما پیشنهاد می‌کنم هیچگاه جعبه اول را باز نکنید چرا که ممکن است یک لباس مسخره گیرتان بیاید.

توصیه می شود از نقشه ای که در ادامه مشاهده می‌کنید علاوه بر استفاده برای یافتن آبشارها، برای یافتن و بررسی دیگر نقاط نقشه نیز استفاده کنید. ما در این نقشه آبشار هارا به رنگ زرد برجسته کرده ایم تا شما راحت تر بتوانید آنها را پیدا کنید.

 

Act 1

در ابتدای بازی احتمالاً شما به سلامتی بیشتری نیاز ردارید، خطای اشتباه می تواند شما را بازنده بازی کند.برای حفظ سلامتی شما، در نقشه Act 1 آبشار ها به خوبی پراکنده شده اند.

Ghost of Tsushima Act 1

محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima

 

Act 2

در این بخش از بازی با توجه به کارهایی که باید انجام بدهید، آبشار ها بسیار پراکنده تر می‌شوند و درجه سختی بازی کمی بالاتر می‌رود و می‌توان گفت فقط در اطراف شهر و در شهر های کناری دیده می‌شوند.

 

محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima قسمت act 2 محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima قسمت act 2 محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima قسمت act 2

 

Act 3

در سرمای بسیار زیادی قسمت سوم که برف فراوانی می‌بارد، وجود داشتن یک آبشار بهاری و چشمه آب گرم مانند بهشت است که بسیار به افزایش سلامتی شما کمک می‌کند و باعث شادابی بازیکن می‌شود. اما متاسفانه تنها ۱ چشمه موجود است.

محل آبشارهای بهاری در بازی Ghost of Tsushima در اکت3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.