مراسم خیریه فال گایز با جمع آوری یک میلیون دلار به اتمام رسید

مراسم خیریه فال گایز با جمع آوری یک میلیون دلار به اتمام رسید

مراسم خیریه فال گایز با جمع آوری یک میلیون دلار به اتمام رسید

چندی پیش سازندگان بازی Fall Guys با برگزاری رویدادی برای خیریه SpecialEffect توانست بیش از یک میلیون دلار را به این منظور جمع آوری کند.

طی دو هفته‌ی گذشته، سازندگان Fall Guys با قرار دادن پستی در حساب رسمی خود در توییتر یک رویداد خیریه به سبک مزایده را برگزار کردند. در این رویداد شرکت‌ها، سازندگان محتوا و دیگر ارگان‌ها برای اینکه بتواند لباس شخصی‌سازی شده‌ی خود را در بازی طراحی کنند، پیشنهاد‌های خود را به نوبت در این رویداد قرار داده‌اند. این رویداد که به‌تازگی به اتمام و همینطور برندگان آن نیز مشخص شده است توانست بیش از یک میلیون دلار را برای خیریه‌ی SpecialEffect جمع آوری کند.

یکی از نکات جالب این رویداد، یک دقیقه قبل از به اتمام رسیدن آن کانال یوتیوب FGteev یک مبلغ هنگفت به ارزش ۵۱۰ دلار را برای این مسابقه پرداخت کرد. همان‌طور که زمان این رویداد رو به پایان بود یک انجمن چهار نفره مبلغ هفت رقمی را پرداخت و تلاش نفر قبلی را از بین برد. این انجمن از دو تن از معروف‌ شخصیت‌های دنیای ویدیو گیم یعنی Ninja و MrBeast و همینطور باشگاه آنلاین G2 Esports و درنهایت Aim Lab که یک نرم ‌افزار آموزشی است، تشکیل می‌شود. هر یک از اعضای این انجمن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار را برای این رویداد پرداخت کرده‌اند. درحالی که این جایزه برای بالاترین پیشنهاد بود Fall Guys با مهربانی بسیار زیاد خود به هر یک از اعضای این انجمن اجازه‌ی طراحی لباس خود را در این بازی داد.

مراسم خیریه فال گایز با جمع آوری یک میلیون دلار به اتمام رسید

SpecialEffect یک مؤسسه خیره واقع در انگلستان است که به گیمرهای دارای معلولیت جسمی کمک می‌کند. پولی که توسط این مؤسسه جمع آوری می‌شود صرف تهیه‌ی طیف وسیعی از وسایل تخصصی مانند ابزارهای کنترل با چشم می‌شود که البته محدود به این ابزار نیست.

دیگر جای تعجبی وجود ندارد که محبوبیت این بازی باعث پیشنهاد‌های بسیار زیاد برای رویداد شده است. Fall Guys بیشترین دانلود را در PlayStation plus در تمام زمان داشته است و توانسته در کمتر از یک ماه بیش از ۷ میلیون بار در استیم دانلود شود.

درنهایت Fall Guys باید برای آنچه را که در این رویداد به‌دست آمده است افتخار کند زیرا جمع آوری بیش از یک میلیون دلار قطعا کار بزرگی است مخصوصا برای چنین هدف شایسته‌ای که توسط آن‌ها رخ داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.