ویدیو گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot 4

ویدیو گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot 4

ویدیو گیم‌ پلی بازی Crash Bandicoot 4

در جریان جشنواره تابستانی بازی‌ ۲۰۲۰، شرکت اکتیویژن با انتشار تریلری رسما از بازی Crash Bandicoot 4 رونمایی کرد. حال به لطف شرکت سونی و اپیزود جدید State of Play، اولین ویدئو از گیم‌پلی Crash Bandicoot 4 منتشر شده است که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بپردازید.

پیش از این می‌دانستیم که در Crash Bandicoot 4 کنترل شخصیت‌های کرش، کوکو و انتاگونیست این فرنچایز یعنی دکتر نئو کورتس را به دست خواهیم گرفت. حال در جریان این ویدئو گیم‌پلی اعلام شد که بازی‌بازان می‌توانند بریا اولین‌بار کنترل شخصیت دینگو دایل را به دست بگیرند؛ دینگو دایل شخصیتی متشکل از دو حیوان دینگو و کوروکودیل است، گمانه‌زنی‌iایی وجود دارد که این شخصیت پرطرفدار توسط دکتر نئو کورتکس خلق شده است.

علاوه بر موارد بالا، در جریان گیم‌پلی Crash Bandicoot 4 اعلام شد که بازی شامل هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌شود و تمام محتوای بازی با پیشرفت در مراحل قابل دریافت هستند. همچنین برای جلوگیری از تکراری شدن مراحل و بالا بردن ارزش تکرار Crash Bandicoot 4، پس از اتمام بخش داستانی، محتوای جدیدی در دسترس قرار می‌گیرند که شما را به تجربه دوباره بازی ترغیب خواهند کرد.

http://dl.sabagame.ir/dl/media/2020/08/Crash%20Bandicoot%204%20Game%20Palay%20(SabaGame).MP4.mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.