انتشار بازی Temtem برای PS5

انتشار بازی Temtem برای PS5

انتشار بازی Temtem برای PS5

 

محصول جدید استودیو از زمانی که در پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفته، توانسته عملکرد مناسب را از خود به جای بگذارد. بازی Temtem در سبک MMO جریان دارد و سبک وسیاق آن بسیار یادآور Pokemon است. نسخه early access بازی در کم‌تر از یک ماه بیش از ۵۰۰ هزار نسخه به فروش رفته‌است. شب گذشته عرضه این عنوان برای پلتفرم پلی استیشن ۵ رسما تایید شد.

در جریان تازه‌ترین قسمت رویداد دیجیتالی State of Play، این موضوع در کنار انتشار یک تریلر معرفی، تایید شد. تریلر منتشر شده لحظاتی از گیم‌پلی بازی را روی PS5 به نمایش می‌گذارد. توسعه دهندگان در مصاحبه با وبسایت IGN اعلام کردند گیم‌پلی ضبط شده با رزولوشن ۴K و نرخ فریم شصت اجرا می‌شده و انتظار می‌رود بازی با همین شرایط روی کنسول سونی اجرا شود.

سازندگان از ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر خودداری کردند که با توجه به اینکه بازی هنوز به طور کامل برای دیگر پلتفرم‌های عرضه نشده و روی استیم نیز در حالت early access است، کاملا منطقی است. Temtem سال آینده میلادی برای پلتفرم پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. تایخ دقیق انتشار هنوز مشخص نیست. این عنوان قرار است برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و نینتندو سوئیچ نیز عرضه شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.