تاریخ انتشار بازی Mortal Shell

تاریخ انتشار بازی Mortal Shell

تاریخ انتشار بازی Mortal Shell

بازی Mortal Shell که توسط استودیوی کولد سیمتری در حال توسعه است و مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می‌گذارد قرار است به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. این بازی که در ماه جولای با یک بتای عمومی میزبان ۳۵۰ هزار بازیکن بود توانست نظر بسیاری بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند و به نظر می‌رسد برای این دسته از هواداران برای تجربه نهایی این بازی نباید زیاد منتظر بمانند چرا که در تاریخ ۲۸ مرداد سال جاری ( ۱۸ آگوست ۲۰۲۰) نسخه نهایی عرضه خواهد شد.

حال و هوای بازی Mortal Shell تقریبا شبیه به سری بازی دارک سولز است و بازیکن باید در این بازی کنترل یک موجود انسان‌مانند با ظاهری عجیب را به‌دست بگیرد که در دنیایی فاسد و مملو از هیولاها و انسان‌های دیوانه به دنبال هدف خود می‌رود. یکی از المان‌های پایه و البته مهم این بازی برای از بین بردن دشمنان، یافتن Shell هایی است که از جنگجویان گذشته به‌جای مانده‌ است و بازیکنان با استفاده از آن‌ها می‌تواند به قابلیت‌های متنوع در نبرد دست پیدا کند که به‌نوعی حکم درخت مهارت در این بازی را دارند و هرکدام توانایی‌های خاصی را به شخصیت اصلی اضافه می‌کند.

بازی Mortal Shell همانطور که گفته شد قرار است در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ برای پلی‌ استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. لازم به ذکر است که نسخه رایانه‌های شخصی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. طبق گزارشات جدید نیز تریلر گیم‌پلی و اطلاعات جدید از این بازی در هفته اخیر منتشر خواهد شد و دنیای بازی به عنوان یکی از رسانه‌های معتبر این اخبار را در سریعترین زمان پوشش خواهد داد.

 

تاریخ انتشار بازی Mortal Shell

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.