تاریخ عرضه بازی Oceanhorn 2 برای نینتندو سوییچ

تاریخ عرضه بازی Oceanhorn 2 برای نینتندو سوییچ

تاریخ عرضه بازی Oceanhorn 2 برای نینتندو سوییچ

در سال ۲۰۱۳ یک بازی اکشن ماجراجویی توسط Cornfox & Brothers Limited تحت عنوان Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas در ابتدای به‌صورت انحصاری برای سیستم‌عامل iOS و با کمی تأخیر برای نینتندو سوییچ، پی سی، پلی‌ استیشن ۴، پلی‌ استیشن ویتا و اندروید روانه بازار شد. اثری که توانست با گیم‌پلی روان و اتمسفر جذاب خود طرفداران زیادی را به‌سمت خود جذب کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده در حساب رسمی توییتر خود با انتشار تریلری ضمن اشاره به اتمام رسیدن زمان انحصار اپل و سرویس گیمینگ آن، اعلام کرد بازی Oceanhorn 2 پاییز سال ۲۰۲۰ برای کنسول نینتندو سوییچ دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی روی کنسول هیبریدی سوییچ دعوت می‌کنم تا پیش از عرضه با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

از آنجایی که بسیاری بازی Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm را مشابه سری موفق The Legend of Zelda می‌دانند، تیم سازنده با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «زمانیکه مردم این بازی را با آثاری چون Skyward Sword و Breath of the Wild مقایسه می‌کنند، به این معنی است که کارمان را درست انجام داده‌ایم. اگر شما تصاویر بازی Call of Duty را کنار Battlefield قرار دهید، به‌صورت واضح مشخص نمی‌شود که کدام تصاویر مربوط‌به کدام بازی است؛ اما وقتی هر یک از این دو بازی را تجربه می‌کنید، حس کاملا متفاوتی را دریافت خواهید کرد. این موضوع درخصوص Oceanhorn نیز صدق می‌کند؛ به‌طوریکه در مقایسه با زلدا و Xenoblade Chronicles تجربه یکسانی را ارایه می‌دهند اما با روش‌های خاص خود.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.