تریلر جدید Watch Dogs: Legion لندن را با تکنولوژی Ray Tracing نشان می‌دهد

تریلر جدید Watch Dogs: Legion لندن را با تکنولوژی Ray Tracing نشان می‌دهد

تریلر جدید Watch Dogs: Legion لندن را با تکنولوژی Ray Tracing نشان می‌دهد

یوبی سافت تریلری جدید از بازی Watch Dogs: Legion منتشر کرده است که در آن شاهد شهر لندن هستیم که با تکنولوژی Ray Tracing این بازی نمایش داده می‌شود.

این‌که تکنولوژی Ray Tracing را می‌توان به‌عنوان یکی از برتری‌های بازی Watch Dogs: Legion در نظر گرفت یا نه، هنوز مشخص نیست؛ اما حداقل می‌توان این نکته را در نظر گرفت که این تکنولوژی باعث شده است که محیط و خصوصا نورپردازی بازی Watch Dogs: Legion به واقعیت نزدیک‌تر شود و شاهد محیطی زیباتر باشیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلری که شرکت Ubisoft به‌تازگی از این بازی منتشر کرده است، شهر لندن را در حالتی که فناوری Ray Tracing فعال است، نشان می‌دهد.

به‌طور کلی نورپردازی در این ویدیو بسیار خوب به‌ نظر می‌رسد و جلوه‌هایی مانند چراغ‌های تزیینی داخل شهر لندن و همچنین مجسمه‌های زیبا و براق، به‌خوبی قدرت تکنولوژی Ray Tracing را به رخ می‌کشند. می‌توانید شاهد انعکاس نور روی زمین خیس و محل‌هایی که آب جمع شده است باشید و با تمامی این اوصاف می‌توان این‌ چنین گفت که Ray Tracing می‌تواند آینده بازی‌ها را از نظر گرافیکی یک قدم بلند به جلو پیش ببرد.

تاریخ انتشار بازی Watch Dogs: Legion برابر است با ۲۹ ماه اکتبر (۸ آبان ماه) که قرار است برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و گوگل استیدیا منتشر شود. نسخه‌ ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ این بازی هم مدتی بعد منتشر خواهد شد. این بازی همچنین از رزولوشن ۴K هم پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.