تعداد بازیکنان آنلاین بازی Grounded از یک میلیون نفر گذشت

تعداد بازیکنان آنلاین بازی Grounded از یک میلیون نفر گذشت

تعداد بازیکنان آنلاین بازی Grounded از یک میلیون نفر گذشت

بازی Grounded که تقریبا نزدیک به ۴۸ ساعت از عرضه آن گذشته است، با حمایت بازیکنان رسما رکورد خارق‌العاده‌ای را به جا گذشته است. با دنیای بازی از آخرین اخبار بازی و سینما مطلع باشید.

بعد از انتشار موفیت آمیز بازی Grounded در حالت دسترسی زود هنگام در پلتفرم‌های استیم و ایکس باکس گیم پریویو (Xbox Game Preview)، گزارشات جدید حاکی از آن است که تعداد بازیکنان همزمان این بازی از مرز یک میلیون نفر گذشته است. استودیو آبسیدین که در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت  است و با جذب افراد با افتخار، در صدر اخبار ماه‌های گذشته بود خبر از موفقیت بزرگ برای عنوان تازه منتشر شده خود داده است.

بنابر اظهارنظر اکانت رسمی استودیو آبسیدین در شبکه توییتر رسما اعلام شد که تعداد بازیکنان همزمان این عنوان بعد از گذشت ۴۸ ساعت از عرضه روز اول دسترسی زودهنگام، از رقم شگفت‌انگیز یک میلیون نفر گذشته است. به همین دلیل استودیوی مذکور یک پیام تشکر نیز برای تمام هواداران منتشر کرده است

Grounded در ۴۸ ساعت بعد از عرضه به رقم ۱ میلیون بازیکن رسید. از تمام کسانی که حمایت کردند تشکر می‌کنیم و امیدوارم لذت ببرید.

آدام برنکه  کارگردان Grounded از طرف تیم سازنده پیام تشکر خود را منتشر کرده است.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، این بازی در حالت دسترسی زودهنگام قرار دارد، اما با همین وضعیت نیز در صدر جدول فروش پلتفرم استیم قرار گرفته و در پلنفرم‌ توئیچ نیز تماشاگران زیادی را جذب خود کرده است. بازی Grounded یک بازی اول شخص در سبک بقا است که این بازی تا سه بازیکن را پشتیبانی خواهد کرد. بازی Grounded از طریق سرویس Xbox game Preview و Early Access پلتفرم استیم در دسترس است. نسخه کامل این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

تعداد بازیکنان آنلاین بازی Grounded از یک میلیون نفر گذشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.