جزئیات بازی Call Of Duty 2020

جزئیات بازی Call Of Duty 2020

جزئیات بازی Call Of Duty 2020

پیش بینی شده در ماه آگوست رونمایی از Call Of Duty 2020 صورت گیرد و آن را با نام Call of Duty: Black Ops – Cold War مشاهده خواهیم کرد. اطلاعات بیشتری در دسترس قرار نگرفته و بهتر است همچنان به انتظار ادامه داد تا رونمایی انجام گیرد.

بزودی باید شاهد معرفی بازی جدید از سری Call Of Duty باشیم و تاکنون شایعاتی درباره آن منتشر شده است. گفته می‌شود این نسخه توسط استودیو Treyarch توسعه پیدا خواهد کرد و جزئی از سری Black Ops به حساب خواهد آمد. گفته می‌شود این نسخه همچون Modern Warfare سال گذشته یک ریبوت خواهد بود.

تصاویر بازی Call Of Duty 2020

گزارش همچنین افزود نام اصلی آن Call of Duty: Black Ops – Cold War است. این نام از تصاویر تبلیغاتی که برای Doritos Double XP در نظر گرفته شده، فاش گشته است. این اطلاعات توسط کاربر TheGamingRevolution توییتر به بیرون درز کرد و احتمالا صحت خواهد داشت.

در این تبلیغ اشاره شده بازی ۵ اکتبر امسال منتشر خواهد شد. همان تاریخی که همیشه اکتیویژن برای انتشار عناوین خود از جمله سری Call Of Duty در نظر می‌گیرد. البته این احتمال وجود دارد در نوامبر امسال شاهد انتشار بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War باشیم. جزئیات بیشتر در کار نیست و به طور حتم برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. نسخه نسل نهمی همزمان با عرضه کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

بازی کال آف دیوتی از فرانچایزهای ارزشمند کمپانی اکتیویژن است که هر سال میزبان میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر دنیا است. با تغییر رویه‌ای که کمپانی مذکور در تولید مجموعه در پیش گرفت، باعث شد که طرفداران یک‌بار دیگر نگاه مثبت خود را به سمت این مجموعه بیاندازند. با اینکه سال گذشته شاهد عرضه یک ریبوت زیبا از مجموعه Call of Duty: Modern Warfare بودیم، اما الان وقت آن است که شاهد زنده‌شدن یکی دیگر از مجموعه‌های این فرانچایز باشیم.

راهنمای بازی Call Of Duty 2020

اخیرا یک ویدیویی از مرحله Pre_Alpha بازی Call Of Duty 2020 در فضای مجازی منتشر شده که افشاکننده آن از نام Call Of Duty: Cold War برای آن استفاده کرده است. این ویدیو [ فعلا بدلیل نقض قوانین کپی رایت در دسترس نیست] بخشی از گیم‌پلی این بازی را شامل می‌شود که انیمیشن‌های تیراندازی، بارگذاری خشاب و موارد دیگر را نشان می‌دهد. مواردی همچون تکسچر‌ها، ساختمان‌ها و در کل محیط بازی در این ویدیو دیده نمی‌شود، اما انیمیشن‌های مرتبط با شخصیت اصلی وجود دارد.

در حال حاظر اطلاعات منتشر شده از این بازی به عنوان یک شایعه در نظر گرفته شده است و عده‌ای معتقده‌اند که ویدیوی منتشر شده از مراحل آلفای بازی Call Of Duty: Black Ops 3 است. به هر حال افشاکننده این ویدیو قطعا در پی شایعات اخیر، عنوان Call Of Duty: Black Ops Cold War را برای ویدیو خود انتخاب کرده است، چراکه چندی پیش نیز شایعاتی در خصوص نسخه جدید کال آف دیوتی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، Call Of Duty:Black Ops Cold War به عنوان نسخه جدید این مجموعه در سال جاری معرفی و عرضه خواهد شد.

 

گرافیک بازی Call Of Duty 2020

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.