دانلود آپدیت نرم افزاری ۷٫۵۵ پلی استیشن ۴

دانلود آپدیت نرم افزاری 7.55 پلی استیشن 4

دانلود آپدیت نرم افزاری ۷٫۵۵ پلی استیشن ۴

 

جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل کنسول پلی‌ استیشن ۴ که ظاهرا فقط پایداری دستگاه را افزایش می‌دهد، با حجم ۴۷۱ مگابایت منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل کنسول پلی‌ استیشن ۴ منتشر شده که حجم آن ۴۷۱ مگابایت است. اکنون در هر نقطه از دنیا اگر به سراغ تجربه‌ی یک بازی روی کنسول پلی استیشن ۴ خود بروید، هشدار نیاز به آپدیت نرم‌افزاری دستگاه به نسخه‌ی ۷٫۵۵ را دریافت می‌کنید. اما این آپدیت نه ظاهر رابط کاربری دستگاه را تغییر می‌دهد و نه قابلیت جدیدی را به آن اضافه خواهد کرد. سونی هم می‌گوید که به‌روزرسانی مورد بحث صرفا «عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد».

به همین دلیل هم اصلا عجیب نیست که این آپدیت حجمی مشابه با اکثر به‌روزرسانی‌های شرکت ژاپنی برای کنسول PS4 دارد. گیمرهای زیادی باور دارند که این جنس از آپدیت‌های نرم‌افزاری سونی برای پلی‌استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو در اصل می‌خواهند شانس هکرهای برای نفوذ سریع‌تر به نرم‌افزار کنسول را کاهش دهند. هرچه که باشد چه برای اجرای بازی‌های جدید و چه برای تجربه‌ی آنلاین بازی‌های مختلف باید به‌روزرسانی را انجام دهیم تا مشکلی برای اتصال به سرورها نداشته باشیم.

 

دانلود فایل EU با لینک مستقیم (اروپا)

دانلود فایل US با لینک مستقیم (آمریکا)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.