دانلود تریلر زمان عرضه بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2

دانلود تریلر زمان عرضه بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2

دانلود تریلر زمان عرضه بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2

چندی پیش در جریان رویداد Summer Game Fest شاهد معرفی نسخه ریمستر این دو بازی تحت عنوان Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 بودیم. این بازی قرار است توسط استودیوی ویکاریوس ویژنز و اکتیویژن در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و پی سی روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، در حالیکه هنوز حدود دو هفته به زمان انتشار بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 زمان باقی مانده است، اما ساعاتی پیش تیم سازنده تریلر معرفی بازی را برای علاقه‌مندان خود منتشر کرد. در این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، تونی هاوک، اسکیت بوردر افسانه‌ای و محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی، درخصوص این نسخه اطلاعات جالبی ارایه داده است.

طبق ادعای هاوک، طرفداران سرسخت و قدیمی مجموعه از این بازی رضایت داشGN,ته و لذت کافی را خواهند برد. باتوجه به جزییات تریلر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد درکنار حفظ ساندترک‌های خاطره‌انگیز سری Tony Hawk، موسیقی‌های جدیدی نیز قرار است به آن‌ها اضافه شود. در ادامه شما را به تماشای لانچ تریلر بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 دعوت می‌کنم تا پیش از عرضه بازی بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/08/Triler%20Tony%20Hawks%20Pro%20Skater%201%20+%202%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.