دانلود تریلر سینمایی بازی Paradise Lost

دانلود تریلر سینمایی بازی Paradise Lost

دانلود تریلر سینمایی بازی Paradise Lost

بازی Paradise Lost از استودیوی Poly Amorous ب ه‌تازگی تریلر جدیدی را در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۰ دریافت کرده که صحنه‌های اسلوموشنی از مبارزات سخت این بازی را در یک پناهگاه جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد.

 

بازی Paradise Lost رویکرد نسبتاً متفاوتی به وقایع جنگ جهانی دوم دارد. اتفاقات این بازی در یک دنیای موازی جریان دارد که جنگ جهانی دوم بیست سال دیگر نیز ادامه پیدا کرده است. ارتش نازی اکثر کشورهای اروپایی را به وسیله بمب اتم با خاک یکسان کرده و دراین‌میان یک کودک ۱۲ ساله از میان وضعیت وحشتناک و پرهرج و مرج جهان جان سالم به در برده و خود را در یک یک پناهگاه متروکه می‌بیند.

 

داستان بازی

تریلر جدیدی که به‌عنوان بخشی از رویداد Gamescom 2020 به نمایش گذاشته شده، صحنه‌ی تیراندازی خونباری را در این پناهگاه به تصویر می‌کشد. از سبک و سیاق تصاویر این تیزر می‌توان احتمال داد که در سال‌های اول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. در ادامه‌ی این تیزر بدون نمایش نتیجه‌ی نهایی تیراندازی به بیست سال بعد و جایی که سایمون پروتاگونیست داستان بازی در سرمای سخت زمستان خود را در ورودی پناهگاه متروکه می‌بیند، منتقل می‌شویم.

 

ورود به این پناهگاه می‌تواند آغازگر ماجراجویی‌های شما در دنیای Paradise Lost باشد. شما باید با گشتن در گوشه و کنار این پناهگاه اسناد طبقه‌بقدی شده و محرمانه‌ای را پیدا کرده و با کنار هم قرار دادن قطعات یک پازل بزرگ، از ادامه‌ی جنگ جلوگیری کنید. براساس توضیحات توسعه‌دهندگان این بازی، شما در جریان Paradise Lost تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهید کرد که آینده جنگ و شخصیت بازی را رقم می‌زند.

 

ظاهراً Paradise Lost در خصوص گرافیک و جلوه‌های تصویری دنیای بازی نیز تجربه درگیرکننده و قابل احترامی را ارائه خواهد کرد. این بازی برای پلتفرم پی سی و همچنین کنسول‌های نسل جدید منتشر شده و قرار است نسخه‌ی کامپیوتری آن به‌عنوان پلتفرم اصلی در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی عرضه شود. تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Trial%20Paradise%20Lost%20(SabGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.