عکس های بازی Path of Exile 2 برای PS5

عکس های بازی Path of Exile 2 برای PS5

عکس های بازی Path of Exile 2 برای PS5

در این گیر و دار، کمپانی نیوزلندی Grinding Gear Games رویداد ExileCon 2019 را برگزار کرد و در راس امور، بازی Path of Exile 2 را رونمایی و معرفی کرد. این بازی دنباله‌ای مستقیم برای فرنچایز بوده و داستانی هفت قسمتی دارد و وعده داده شده آپدیت‌ ها و ارتقائات زیادی نسبت به نسخه اول داشته باشد. اگرچه Path of Exile 2 یک بازی مستقل به شمار می‌آید، اما داستان قسمت‌ های اول و دوم را با یکدیگر ترکیب کرده و به عنوان «یک بازی، در قالب دو داستان» شناخته می‌شود.

«کریس ویلسون» مدیر استودیوی توسعه‌دهنده بازی در جریان این رویداد اعلام کرد آنها قصد ندارند جامعه گیمرهایشان را به دو بخش تقسیم کنند، بنابراین تصمیم گرفته شد هر دو بازی را به صورت یکپارچه با هم پیش ببرند. «خط داستانی هر دو بازی قدیمی و جدید به دنیای متصل و اشتراک‌گذاری شده اطلس منتهی می‌شوند. Path of Exile 2 شامل تمام بسته‌های الحاقی شش سال گذشته می‌شود و سیستم مهارت‌های جدید، کلاس‌های تازه، موتور ارتقا یافته و غیره را معرفی می‌کند».

تمام محتوایی که شما در حال حاضر در نسخه اول بازی در اختیار دارید، به خصوص آیتم‌هایی که از طریق مایکروترنسکشن خریداری شده، به نسخه جدید بازی منتقل خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.