فروش بازی GreedFall از یک میلیون نسخه گذشت

فروش بازی GreedFall از یک میلیون نسخه گذشت

فروش بازی GreedFall از یک میلیون نسخه گذشت

کمپانی فُکوس هَوس اینتراکتیو به عنوان ناشر بازی‌های ویدیویی، امروز خبری از موفقیت مشترک بدست آمده با استودیو اسپایدرز (Spiders) داده است. بازی GreedFall که در سبک بازی‌های RPG و یکی از خلاقانه‌ترین روایت داستانی و گیم‌پلی را دارد، امروز از مرز فروش یک میلیون نسخه عبور کرد و اعضای استودیو و کمپانی مذکور درحال جشن گرفتن این موفقیت بزرگ هستند.

کمپانی فُکوس هَوس با بازی مذکور ثابت کرد که در حد و اندازه یک ناشر برزگ عمل کرده و عملا موفقیت بدست آمده مدیون این کمپانی است. پیش‌تر نیز بازی خوش آوازه Plague Tale: Innocence که توسط همین کمپانی منتشر شد، توانست موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کند و بنظر می‌رسد این چرخه موفقیت آمیز برای فُکوس هَوس ادامه داشته باشد. این کمپانی در پیامی که در شبکه توییتر منتشر کرده است، نسبت به میزان فروش بازی GreeDFall اینطور واکنش نشان داده که:

یک میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروخته است. Teer Fradee از بازیکنان جدید استقبال می‌کند. خیلی از شما ممنونم که این سفر را شگفت‌انگیز کردید.

بازی GreedFall هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است و بازیکنان همین حالا می‌توانند در تخفیفات تابستانه پلتفرم‌های مختلف این عنوان را تهیه کنند. استودیوی اسپایدرز به عنوان خالق این بازی نیز که سابقه کار بر روی چند عنوان بزرگ و کوچک را در کارنامه دارد، در حال کار بر روی یک بازی جدید به نام Steelrising است که انتظار می‌رود همانند این عنوان، یک بازی موفق دیگر را عرضه کند. بازی Steelrising نیز در سبک RPG بوده و قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

فروش بازی GreedFall از یک میلیون نسخه گذشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.