آپدیت فصلی بازی eFootball PES 2021

آپدیت فصلی بازی eFootball PES 2021

 

امروز کمپانی کونامی از تاریخ انتشار آپدیت فصلی بازی eFootball PES 2021 برای پلتفرم‌های مختلف رونمایی کرد. این آپدیت ۲۵ام شهریورماه عرضه خواهد شد.

پس از شایعات، گزارشات و حدس و گمان‌های فراوان، بالاخره کمپانی کونامی به طور رسمی اعلام کرد امسال از سنت هر ساله و قدیمی خود پیروی نمی‌کند و نسخه جدید مجموعه شبیه ساز فوتبال eFootball PES 2021 به روش معمول و همیشگی ساخته و عرضه نخواهد شد و به جای آن یک آپدیت برای نسخه ۲۰۲۰ مجموعه عرضه می‌شود که آخرین تغییرات فصل جدید فوتبال در سراسر دنیا رو اعمال خواهد کرد. این آپدیت به وسیله موتور بازی سازی آنریل توسعه خواهد یافت.

امروز تیم سازنده بازی تریلری جدیدی از آپدیت eFootball PES 2021 با تمرکز روی تغییرات اعمال شده در نسخه اصلی منتشر کرد. با توجه به تریلر به نظر می‌رسد محوریت اصلی آپدیت اعمال آخرین تغیرات در ترکیب تیم‌های بزرگ و مطرح جهان است. افرادی که نسخه سال گذشته مجموعه را تهیه کرده‌اند، به این آپدیت دسترسی خواهند داشت.

چندی پیش وب سایت کونامی اخبار جدید پیرامون سری شبیه ساز فوتبال PES منتشر کرد. این گزارش می‌گوید که نسخه جدید eFootball PES با موتور گرافیکی بهینه شده جدید ساخته خواهد شد.. توییتر eFootball PES اعلام کرده که کونامی روی نسخه نسل نهمی بازی PES تمرکز داشته و سال جاری نسخه جدید کامل نخواهد بود و یک آپدیت برای نسخه قبلی به حساب می‌آید.

نسخه‌های قبلی این بازی عمدتا از موتور گرافیکی فاکس انجین برخوردار بودند اما سنت شکنی کونامی موجب خواهد شد تا موتور گرافیکی آنریل انجین را در نسخه نسل نهمی شاهد باشیم. وعده داده شد که در نسخه بعدی گرافیک و فیزیک بازیکنان واقع گرایانه خواهد بود و گیم پلی هم دست خوش تغییرات قابل توجهی قرار می‌گیرد. اگر کونامی به وعده خود عمل کند، بدون شک eFootball PES نسل جدید می‌تواند در مقایسه با FIFA شرکت الکترونیک آرتز برتری هم داشته باشد. در هر صورت باید سال ۲۰۲۱ منتظر معرفی نسخه نسل بعدی این بازی باشیم. شایان ذکر بوده که نسخه نسل فعلی PES پیشرفت‌های خوبی داشته و توانسته نظر گیمرها و علاقمندان را به خود جلب کند.

eFootball PES 2021 روز سه شنبه ۲۵ام شهریورماه (۱۵ام سپتامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

آپدیت فصلی بازی eFootball PES 2021

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.