دانلود ویدیو گیم پلی جدید بازی Company of Heroes Mobile

دانلود ویدیو گیم پلی جدید بازی Company of Heroes Mobile

دانلود ویدیو گیم پلی جدید بازی Company of Heroes Mobile

با اینکه دیگر چیزی تا انتشار نسخه‌ی پورت شده بازی Company of Heroes برای پلتفرم‌‌ های اندروید و آیفون باقی نمانده است، حال شاهد یک ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی هستیم که قصد دارد تا رابط لمسی بازی را روی صفحه‌ی نمایشگر موبایل نشان دهد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی هستید، به احتمال زیاد سری بازی‌های Company of Heroes را تجربه کرده‌اید یا نام آن‌را شنیده‌اید. بازی استراتژی Company of Heroes از آن دسته بازی‌های است که پتانسیل زیادی برای جذب مخاطب دارد، حتی با اینکه مدت‌ها از انتشار آن برای پی سی گذشته است، همچنان بازیکنان زیادی زمان خود را صرف تجربه‌ی آن می‌کنند. حال همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شده بود، استودیو Feral Interactive وظیفه‌ی توسعه و پورت بازی Company of Heroes را روی موبایل بر عهده گرفته است.

 

با اینکه بازی Company of Heroes یکی از محبوب‌ترین آثار سبک استراتژی است، اما انجام چنین اثری در موبایل شاید کمی سخت به‌نظر برسد. زیرا به‌جای استفاده از موس، باید متکی به لمس صفحه‌ی نماشگر موبایل باشیم. ویدیو منتشر شده نیز قصد دارد تا خیال بازیکنان را در این زمینه راحت کند و وعده‌ی رابطه لمسی بهینه‌ای را به مخاطبان خود می‌دهد. گیم‌ پلی بازی Company of Heroes Mobile قرار است با انجام تعویض بین حالت‌های مختلف کنترل، دوبار لمس کردن و همچنین نگهداشتن لمس روی صفحه نمایشگر جای خالی موس را برای پلتفرم موبایل پر کند. علاوه‌ بر این بازیکنان می‌توانند با استفاده از گزینه‌های تعریف شده در بازی، نیرو‌های خود را به به‌صورت خورکار به سمت مرز‌های دشمن فرستاده و مناطق مختلف نقشه را تسخیر کنید.

 

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی از تمام قابلیت‌های نسخه‌ی پی سی مانند زوم کردن دوربین و استفاده از نقشه پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، دارندگان نسخه‌ی آیپد Company of Heroes نیازی به خرید دوباره‌‌ی بازی برای آیفون ندارند و می‌توانند این بازی استراتژی را بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه و به‌صورت رایگان دریافت کنند. یکی دیگر از امکاناتی برای نسخه‌ی آیفون بازی Company of Heroes در نظر گرفته شده، ذخیره‌سازی ابری است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا میزان پیشرفت خود را ذخیره کرده در دیگر دستگاه‌های آیفون دنبال کند.

 

بازی Company of Heroes برای آیفون‌های منتشر شده از ۶S به بعد و روی دستگاه‌های اندرویدی که نام آن‌ها در پایین ذکر شده است، پشتیبانی خواهد شد.

Google Pixel 2 or better
Samsung Galaxy S8 or better
Samsung Galaxy Note8 or better
OnePlus 5T / 6T / 7 / 8
Sony Xperia 1 / XZ2 Compact
HTC U12+
LG V30+
Motorola Moto Z2 Force
Nokia 8
Xiaomi Mi 6 / Mi 9 / Mi 9T
Xiaomi Pocophone F1
Xiaomi Redmi Note 8 Pro

 

Company of Heroes از لحظه‌ی انتشار، یک بازی پرمیوم و فاقد خرید‌های درون برنامه‌ای خواهد بود و قرار است فردا، ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) با قیمت ۱۳.۹۹ دلار برای فروشگاه‌های اپ‌ استور و پلی‌ استور منتشر شود.

 

http://dl2.sabagame.ir/Media/2020/09/Gameplay%20Company%20of%20Heroes%20Mobile%20(SabaGame).mp4

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.