ساخت قسمت بعدی بازی Injustice 2 برای کنسول‌ PS5

ساخت قسمت بعدی بازی Injustice 2 برای کنسول‌ PS5

ساخت قسمت بعدی بازی Injustice 2 برای کنسول‌ PS5

 

با توجه به توییت‌های مرموز نویسنده سری کمیک‌بوک‌های Injustice، ممکن است قسمت بعدی بازی Injustice 2 برای کنسول‌های نسل بعد در حال توسعه باشد. با دنیای بازی همراه باشید.

هیچ کس دقیقا نمی‌دانست چه انتظاری باید داشته باشد، وقتی سال‌ها پیش اعلام شد که استودیو NetherRealm Studios خالق سری بازی‌های پر طرفدار Mortal Kombat قرار است با کاراکتر‌های دنیای کمیک‌های DC یک بازی در ژانر مبارزه‌ای با نام Injustice: Gods Among Us بسازد. خوشبختانه بازی مورد نظر، خوب بود و دنباله‌ی آن Injustice 2 بود که موفقیت‌های فراوانی را به همراه داشت و طرفداران زیادی برای خود بدست آورد. اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است چیز جدیدی در حال آمدن باشد.

سری بازی‌های Injustice همیشه همراه با سری کمیک بوک‌هایی گره خورده‌اند که این کتاب‌ها به پر کردن شکاف‌های داستانی و شخصیت‌پردازی سایر قهرمانان و شخصیت‌های دنیای DC پرداخته است. اکنون تام تیلور (Tom Taylor) نویسنده این کمیک‌بوک‌ها در توییتر خود به‌طور غیر مستقیم اشاراتی داشته است که به نظر می‌رسد اتفاق جدیدی برای این فرنچایز در حال رخ دادن است.

البته کمی بعید به نظر می‌رسد که Injustice 3 به این زودی‌ها معرفی شود. اما با توجه به نزدیک شدن به شروع نسل بعدی بازی‌های ویدئویی، باور داریم که ممکن است یک بازی جدید از این فرنچایز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و Xbox Series X در حال توسعه باشد. بنابراین حتی با اینکه این توییت‌ها از سوی نویسنده کمیک‌بوک‌های Injustice است، ممکن است قسمت بعدی سری بازی‌های Injustice در راه آمدن به کنسول‌های بعدی سونی و مایکروسافت قرار داشته باشد.

 

ساخت قسمت بعدی بازی Injustice 2 برای کنسول‌ PS5

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.