عکس های جدید بازی Gods And Monsters

عکس های جدید بازی Gods And Monsters

عکس های جدید بازی Gods And Monsters

طی مراسم E3 2019 بود که یوبی سافت از بازی جدید خود تحت عنوان Gods and Monsters رونمایی کرد. پس از اینکه اطلاعات زیادی از این بازی توسط تیم سازنده اعلام نشد، شایعات و حرف‌ و حدیث‌ های فراوانی پیرامون بازی به‌گوش رسید.

بالاخره چند روز پیش این یوبیسافت به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Gods and Monsters با تغییرات فراوانی از جمله تغییر در طراحی شخصیت‌ها، محیط و گیم‌ پلی بازی در دست ساخت قرار دارد.

در حالیکه قرار است در رویداد آنلاین یوبیسافت پیش‌رو اطلاعات تکمیلی از این بازی مطرح شود، اما به‌نظر می‌رسد اقدام عجیب در فروشگاه مایکروسافت بسیاری از این اطلاعات را پیش از شروع رویداد فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش فروشگاه مایکروسافت در بخش توضیحات بازی Immortals Fenyx Rising فاش کرد که این بازی قرار است در تاریخ ۱۳ آذر (۳ دسامبر) منتشر شود، اما خیلی زود صفحه بازی از فروشگاه مایکروسافت برداشته شد. احتمالا اطلاع دارید که درصورتیکه چنین ادعایی رنگ واقعیت به‌خود بگیرد، این استودیو در بازه سه‌ماهه پیش‌ رو با انتشار Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.