رفع مشکلات نسخه pc بازی Horizon Zero Dawn

رفع مشکلات نسخه pc بازی Horizon Zero Dawn

رفع مشکلات نسخه pc بازی Horizon Zero Dawn

اخیرا کاربران نسخه رایانه‌های شخصی توانسته‌اند که به لطف کمپانی سونی، استودیوی گوریلا گیمز در نقش سازنده، و پلتفرم استیم عنوان خوش ساخت و جهان-باز پلی‌استیشن که در سال ۲۰۱۷ غوغای خاصی به پا کرد را تجربه کنند. با توجه به این نکته که بازی مذکور هم در کنسول پلی‌ استیشن ۴ و هم در رایانه‌های شخصی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است، اما مشکلات فنی این بازی از تجربه هیجان‌انگیز بازی کاسته است. از خرابی اجرای بازی تا مشکلاتی مثل لود نشدن بافت‌ها و گیرکردن صحنه‌های بازی مواردی هستند که بازیکنان به سازندگان گزارش دادند و حالا طبق آخرین اخبار بدست آمده، این گزارشات مورد توجه استودیوی گوریلا گیمز واقع شده است.

به دنبال این مشکلات، استودیوی سازنده بیانیه‌ای منتشر کرده است که در ادامه مطالعه می‌کنید.

ما تمام منابع و کانال‌های اطلاع‌رسانی را زیر نظر گرفتیم و متوجه شدیم که برخی از بازیکنان دچار مشکلات بزرگ و سایر مسائل فنی شده‌اند. لطفا بدانید که ما گزارشات شما را خواهیم خواند و در بالاترین اولویت خود قرار می‌دهیم.

با اینکه نسخه بعدی بازی Horizon در دست ساخت است، اما مثل اینکه در حال حاظر تمرکز تیم گوریلا گیمز بر روی رفع مشکلات نسخه رایانه‌های شخصی است و همانطور که گفته شد، این استودیو اولویت خود را برای رفع مشکلات خواهد گذاشت.

کم‌تر از چند روز دیگر تا عرضه نسخه رسمی بازی Horizon Zero Dawn برای رایانه‌های شخصی زمان باقی نمانده است و بازیکنان این پلتفرم خود را آماده می‌کنند تا تجربه‌ای را به ارمغان آورند که پیش‌تر هواداران کنسول پلی‌‌استیشن ۴ آن را به سرانجام رسانده بودند. بازی‌ جهان باز RPG ای که با روایت داستانی پیچیده و مهیج در جایی که آینده به گذشته پیوند می‌خورد قرار است بازیکنان را بار دیگر در اعماق دنیای پیشرفته با ظاهری تاریخی فرو ببرد. بازیکنانی که مشتاقانه منتظر عرضه این بازی هستند، همین حالا می‌توانند پیش دانلود نسخه رایانه‌های شخصی Horizon Zero Dawn را از پلتفرم استیم دریافت کنند.

رفع مشکلات نسخه pc بازی Horizon Zero Dawn

پیش دانلود این بازی بر اساس منطقه‌بندی اکانت شما خواهد بود و طبیعتا ایالت آمریکا (به زمان ایران) آخرین منطقه‌ای خواهد بود که مشترکین آن به پیش دانلود این بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. با توجه به لیست سیستم پیشنهادی و مورد نیازی که استودیوی گوریلا گیمز پیش‌تر منتشر کرده بود و شما می‌توانید از این قسمت لیست مذکور را مطالعه کنید، بازیکنان باید ۱۰۰ گیگ فضای خالی برای دانلود و نصب این بازی در اختیار داشته باشند.

ماه‌ها سکوت از اعلام اولیه سونی و توسعه‌دهنده بازی Horizon Zero Dawn می‌گذشت که امروز از گیم‌پلی این بازی به همراه تاریخ انتشار آن برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. ماجراجوی‌های Aloy در دنیای تسخیر شده توسط ربات/دایناسورها زود‌تر از آنچه فکر می‌کردیم به رایانه‌های شخصی می‌آید.

طبق تریلری که منتشر شده است، نسخه کامل با عنوان Horizon Zero Dawn Complete Edition در تاریخ ۷ اگوست (۱۷ مرداد) روی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی از طریق فروشگاه استیم در قالب نسخه Complete Edition عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانیم این نسخه از بازی همراه با DLC خواهد بود که The Frozen Wilds نام دارد. همچنین یک آرت‌بوک و تعدادی شخصی‌سازی درون بازی نیز همراه این محصول به کاربران ارائه می‌شود. صفحه پیش‌خرید بازی در فروشگاه استیم از امروز باز شده و Horizon Zero Dawn Complete Edition برای عرضه روی PC برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار را به خود گرفته است. در ادامه می‌توانید این تریلر را در دنیای بازی مشاهده کنید.

رفع مشکلات نسخه pc بازی Horizon Zero Dawn

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.